Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місцедиференційованого навчання.
При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для них різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з іншого боку, вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для них різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з іншого боку, вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий