пятница, 13 января 2017 г.

Модуль 8.

Цей модуль допоміг мені обдуматі, что означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а самє:
- Вивчення СУЧАСНИХ підходів в оцінці якості освіти;
- Створення системи індікаторів якості освітнього процесса;
- Створення інформаційної моделі системи ОЦІНКИ якості освіти;
- Створення системи моніторингу СОЦІАЛЬНОГО освітньогозамовлення для ОЦІНКИ інноваційної ДІЯЛЬНОСТІ школи у сфері Підвищення якості освіти;
- Необходимость оцінювання учнів на всих етапах їхньої ДІЯЛЬНОСТІ;
- Для учнів важліва вербальна оцінка їх досягнені;
- При оцінюванні, обов'язково нужно віднічаті позитивне;
- Оцінка винна буті для дітей стимулом, для подальшої роботи;

- Для визначення на якому Рівні учні познайомілісь з темою та нашли зв'язнкі з інімі темами вівчаємого курсу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий