Цей модуль допоміг мені обдуматі, что
означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а самє:
- Вивчення СУЧАСНИХ підходів в оцінці
якості освіти;
- Створення системи індікаторів
якості освітнього процесса;
- Створення інформаційної моделі
системи ОЦІНКИ якості освіти;
- Створення системи моніторингу
СОЦІАЛЬНОГО освітньогозамовлення для ОЦІНКИ інноваційної ДІЯЛЬНОСТІ школи у
сфері Підвищення якості освіти;
- Необходимость оцінювання учнів на
всих етапах їхньої ДІЯЛЬНОСТІ;
- Для учнів важліва вербальна оцінка
їх досягнені;
- При оцінюванні, обов'язково нужно
віднічаті позитивне;
- Оцінка винна буті для дітей
стимулом, для подальшої роботи;
- Для визначення на якому Рівні учні
познайомілісь з темою та нашли зв'язнкі з інімі темами вівчаємого курсу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий